Interflora samler alt hos Metro Branding Skal bidra til å styrke Interflora sin tilstedeværelse på tvers av ulike plattformer og kanaler.
Ipsos kjøper BrandBooster fra Metro Branding Ipsos AS og Metro Branding AS har inngått en avtale hvor Ipsos kjøper rettighetene til innsiktsplattformen BrandBooster fra Metro Branding.
– Vi er ikke fornøyde med balansen. Vi ønsker flere mannlige kolleger Trigger-sjefen håper på flere mannlige kollegaer. KOM24 har snakket med flere kvinnelige bransjetopper om kvinnedagen og hva den betyr for dem.
Metro Branding står bak den nye maskoten til Bertel O. Steen – Målet var å koble merkevaren Bertel O. Steen til troverdighet, kunnskap og kvalitet på mobilitetsrådgivning, sier Cathrine Stensland.
Lanserer nytt innsiktsverktøy for merkevarebygging Kommersiell leder og strategisk rådgiver Eirik Ekrann i Metro Branding er hjernen bak et nytt og kjapt innsiktsverktøy: BrandBooster.
Metro Branding leverte sitt beste driftsresultat for 2021 Byrået ledet av Cathrine Stensland har flyttet inn i nye lokaler, ansatt ny kommersiell direktør og fortsetter å utvide staben. Fjoråret skriver seg inn som et rekordår for Metro Branding.
Vedum har fått gjennomslag for kutt i statlig PR-bruk – Slik reagerer bransjen De fleste KOM24 har snakket med mener dette ikke vil påvirke dem. Mange mener Vedum ikke skjønner bransjen godt nok.
Norske annonsører er blant de som bruker mest penger på innholdsmarkedsføring i Europa Samtidig viser undersøkelsen at en lav andel norske annonsører sier at de har gode strukturer og prosesser for å måle effekten av arbeidet.
Over 90 selskaper er nødt til å bytte navn - Skagerak Energi inviterte de ansatte til navnekonkurranse – All omdømmebygging starter innenfra, sier kommunikasjonsdirektøren.
Karoline og Martin vant radiopris: – Digg! Der landa vi 2020 greit! – Juryen fikk litt KLM-vibber (på den gode måten) da vi hørte på disse, og var enige om at det både var gøy og godt gjennomført
En nerdete ungdomstid gjorde at Espen fikk lyst til å jobbe med merkevarebygging Espen Linna mener for mange glemmer bort viktigheten av langsiktig merkevarebygging.